Thursday, May 5, 2011

::bengang di pagi hari::

sOri takde update langsung pagi tadi.. sampai Opis, kak intan cakap internet prOblem.. arghh!! tak kan hari2 internet prOblem kOt!! apasal nie, tensiOnnya..

nasib baik ada kerja, bOleh settelkan kerja dulu dan kerja aku hampir siap dek kerna ketiadaan internet pagi tadi, hahaha..

ada hikmah rupanya disebalik ketiadaan itu ^_^

sekali check rupanya bayaran tak sampai ke TM sObab tue kene pOtong, hampeh betOl, huhu.. wat malu jer, ahak!!

tadi budak Opis pi bayar terus ke TM sO baru lah dapat berOnline dengan jayanya ^_-

hari tue pun macam nie jugak, tak ambik iktibar betOl bOs aku nie.. dah berapa kali macam nie

ingat incik bOs!! jangan bayar melalui pOs @bank, lambat.. kene terus bayar di kaunter TM.. kan tak pepasal kene pOtong internet..

brOadband aku pulak dah kasi incik ridzuan dengan laptOp sekali sO tuk dua minggu nie memang mengharapkan internet kat Opis tuk update belOg dengan Online FB =D

kerja aku tinggal sikit lagi, aku siapkan dulu then pi sembahyang zOhor jap pastu kita sambung cerita yer ;P

bOleh kan??

No comments: