Wednesday, May 4, 2011

::jalan jam teruk =(::

kenapa jalan bOleh jadi jam?

kereta banyak?

Oke fine!!

walaupun kereta banyak tapi kenapa sampai tak jalan langsung, macam semua kereta dalam keadaan parking @lebih tepat lagi parking sepanjang highway tue?

kenapa? kenapa?

aku balik KL isnin lepas, bertOlak kul 6pm, kOrang tahu aku sampai kul 130am.. arghh!! tensiOn giler =( dah bajet baik punya bertOlak kul 6pm sO nanti sampai dalam kul 10pm.. cun2 time tidO =)

tapi sekaliiii bukit gantang ke ipOh jam teruk beb =( pastu jalan clear cikit then sangkut balik kat area slim river ke tanjung malim, arghh!!! tensiOn beb =(
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
kalu dah meter naik 5-10km/j, kul berapa nak sampai nie beb!!

penat Oke main tekan brek2 nie, walaupun kereta autO, hihihi... dah lah mata mengantuk, aku tak bOleh bawak slOw2, better bawak 120-140km/j, cepat sampai mata pun segar, ahak!!

yang aku herannya, kenapa jalan jam?

kalu ada exciden ke takpe.. Oh! jalan jam, patutlah ada exsiden rupanya...

nie tak jalan jam giler kO pikir ada exsiden kOt kat depan tue alih2 tetiba jalan jadi clear, apa yag menyebabkan jalan tue jam? kereta banyak?

Oke tapi kenapa jalan mesti jam jugak? ada yang bawak kereta macam semut ke kat depan tue? ada lOri? tapi kenapa dua2 @pun tiga2 lOrong semua jam sampaikan bawak 5km/j jer..

ada bus? hellO semua, bus lagi laju dari lOri @kereta Oke.. aku nak pOtong bus pun tak dapat dia lagi laju dari aku, huhu...

sO apa penyebab jalan jam nie? puas aku pikir? kenapa yer.. tiap kali cuti panjang, jalan mesti jam? tOlak lah exsiden, memang akan jam lah.. nie kes yang takde apa2 tetiba jalan jam?

kenapa?? kenapa mesti jam jugak?? kalu semua bawak 60-70km/j pun dah kira Oke lah tue tapi kenapa sampai meter kereta aku just 5-10km/j jer...


P/S: entry merapu lepaskan tensiOn
sObab jalan jam isnin lepas, tiga hari
baru bOleh luahkan kat sini, ahak!!

No comments: