Thursday, May 19, 2011

::incik ridzuan si kaki bOwling::

tepat jam 915pm malam tadi, diadakan satu perlawanan bOwling kecil-kecilan
v
v
v
bertempat di wangsa bOwl, wangsa walk mall =D
v
v
v
di lOrong nO 31
v
v
v
di antara tiga jejaka dari Perak =D

cik nurul? aku tak reti main bOwling lah tapi aku adalah penOnton yang setia.. pOyo jer ayatnya =D jadi pOmpom girl aku kejap.. W tO the A to the N.. gO WAN, hakhak!!

rupa Orang excited dah lama tak pegang bOla bOwling ^_^ laki aku lah tue, hehehe..

peserta pertama garu kepala nampaknya.. kalah dah ke bang, relax lu baru start main nie ;D

peserta kedua, dalam kereta asyik duk menaikkan semangat member2 yang lain =) sampaikan aku pun kOmfius, dia nie peserta ke penOnton, ahak!!

peserta pilihan hatiku =D Ouchh!! gO baby gO ^_-

bermain dua game, game pertama
v
v
v
v
v
incik ridzuan kalah dengan
perbezaan mata sebanyak tiga pin
kalah tipis nampaknya, takpe sayang berusaha lagi..
chaiyOk!! chaiyOk!!

game yang kedua ^_^
v
v
v
v
v
incik ridzuan menang dengan
perbezaan mata sebanyak dua pin
^_- menang tipis jugak disitu, hahaha.. gOod jOb sayang!!

lepas main bOwling, makan kejap sebelOm balik hOtel; tidO, mengantuk + senak perut aku ikut jejaka nie semua, huhu.. itu pun ada hati nak pi karaOke pulak lepas bOwling.. Oh tidak!!

tak mau dah aku ikut incik ridzuan keluar lepak ngan kawan2 lepas nie, penat dia mengalahkan aku pi shOping kat juscO, hakhak..

Eh!! Eh!! hari nie ada J-card kat JJ wangsa maju lah ^_-

No comments: