Tuesday, May 31, 2011

::mengantukkk!!::

rasa mengantuk menguasai diriku, huarghh!! tapi aku tak bOleh tidO beb, banyak kerja menantiku di rumah =(

balik kerja nak singgah rumah sutie kejap, mau ambik kain baju dan barang2 aku yang masih tertinggal.. pastu nak bayar duit kut kak dillah tuk bulan nie.. lepas tue baru bOleh balik =)

planning nak masak tapiiiii barang dapur belOm beli lagi maa; gula, garam, kunyit, sOs tOmato, cili semua takde satu pun =( macam manO nak masak tue hah!!

kemas kan rumah dulu baru start masak kOt, mungkin hujung minggu nie dah bOleh start masak barangkali =D harus siapkan cepat2, nak semak dan mata teman nengOknya, huhu..

selalu lupa nak snap gambar kan, haha.. tak leh nak harapkan incik ridzuan sObab dia malas nak layan aku bergambar, kene paksa baru buat, tue pun bukan dengan kerelaan hati, menci..

kalu sempat aku ambik gambar Oky, kalu tak sempat nasib lah kOrang baca entry tak bergambar aku yang macam nie, huhu..


No comments: