Monday, July 11, 2011

::tidak.. tidak.. tidak!!!!!::

Errkkkk!! alhamdullilah kenyang makan nasi ngan ikan talapia, ahak!! kOrang dah makan belOm? lunch apa tengah hari nie?

makan nasi? dua entry sebelOm nie pun pasal menu makan-makan jugak.. sejak tinggal berdua dengan incik ridzuan, asyik mencekik nasi; pagi, tengah hari, malam.. nasi.. nasi.. nasiiii...

macam mane lah bOdy aku tak naik kan =(

hari jumaat lepas temankan incik ridzuan shOping seluar kerja sO apa lagi ambik kesempatan jugak ler cik nurul jawabnya^_^

shOping baju, kOmfirm kene try dan aku berjaya kekal dengan saiz M =) tapiiiiiii bila tang seluar, memula kOmfident ambik saiz M jugak, sObab last beli seluar pun saiz M.. sekali try
v
v
v
ngam-ngam!! arghh!! tidakkkk..
tak kan aku kene ambik saiz
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
yup!! =( terpaksa lah bersaiz L sekarang.. huarghh!!! =((

incik ridzuan gelak kemain lagi;
apasal ayang tak ambik XL,
mesti bOleh pakai lama, haha..
Err!! pang-pang-pang pipi baru tau @__@

alamatnya terpaksa diet makan nasi, huhu.. tapiiii incik ridzuan mesti paksa aku masak nasi jugak.. bila dah masak, tak kan nak tgOk jer dia makan, kan.. kan..

yOu tell me!! tell me!!!!

P/S:
bila aku bOleh kembalikan beratku
menjadi 45kg balik nie, tulun!!!

No comments: