Monday, July 11, 2011

::dua tiga menjak nie kan::

kepala aku dah wing!! wing!! sObab baru tersedar dari tidO =) hakhak

tidO kat meja sendiri sambil duduk atas kerusi.. walaupun kOjap tetap lena, seyes beb mengantuk giler, padahal semalam tidO cukup jer rasanya..

tidO cukup ker?!!

Erm!! tak lah, semalam banyak kali jugak tersedar.. kejap bangun pi tOilet, kejap tersedar bunyi kipas kuat sangat, kejap bangun pi cari selimut *incik ridzuan kOnker selimut sesOrang sO terpaksalah teman cari selimut lain~

dua tiga menjak nie senang betOl tertidO atas kerusi nie, lagi-lagi meja aku depan air-cOn, fuhh!! lena beb *sikap yang tak patut diamalkan selalu, kadang-kala bOleh lah~

Oke dah kul 530pm, time tuk sOlat asar then tunggu bunyi lOceng punch card pastu bOleh balik =D hehehe

datang Opis, layan FB, layan belOg, makan lunch, then layan belOg, FB lagi, pastu tunggu time balik.. tue lah kerja aku minggu lepas dan sepanjang minggu nie =P
tapi aku still buat drawing walaupun layan FB and belOg lagi banyak dari kerja Opis.. idOk ler, internet ajer sepanjang hari!!
incik bOs pi Oversea, staff bermaharajalela lah jawabnya.. syOk wOiii kalu hari-hari macam nie, cukup bulan dapat gaji.. gaji buta, huhu..

jangan tiru perangai saya ^___-

No comments: