Wednesday, July 27, 2011

::seballlll betOl lah::

geram dari malam tadi, lepas balik kerja.. Emm!! sebenarnya pagi semalam dah buat hal tapi aku tak syak apa-apa time tue =P hehe

bila time lunch incik ridzuan try keluarkan, still jugak tak bOleh.. fine! mungkin dia salah tekan kOt sO malamnya lepas kerja aku pun try lah lagi..

tak dapat-dapat jugak =( aku masukkan kad, masukkan nO pin bila tekan kat kOlum 'pengeluaran wang tunai' terus dia keluar
URUSNIAGA ANDA DIBATALKAN
and keluar lah kad tanpa duit.. Arghhh!! geram aku, try dua tiga atm tapi sama jugak =(
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
kad atm yang buat aku bengang pepagi hari.. bulan-bulan gaji masuk sini, kalu tak dah lama aku tutup akaun, huhu..

nampaknya lunch time karang terpaksa lah aku pergi bank, tukar kad baru =_= tak belanja aku kalu duit tak bOleh keluarkan jugak nanti =(


No comments: