Wednesday, July 20, 2011

::pernah makan tak?::

hari nie kerajinan untuk bekerja menggunung tinggi sO kemungkinan update kurang sikit tapi kOrang jangan risau

aku still berbelOgwalking ke belOg kalian jadi jangan lupa tinggalkan jejak supaya aku bOleh BW dengan jayanya ^_^

kalu sempat aku update tapi Emm!! nie macam mengantuk laa pulak, dari tadi duk menguap ajer, huhu

*cannot cannot aku kene siapkan kerja Opis =P~

breakfast untuk pagi nie
v
v
v
v
v
Oreo gOreng ^_^

pernah try makan tak? hehe..

aku ada tgOk resepi nie kat salah satu belOg sO semalam try buat dan pagi nie bawak sikit kasi member Opis try jugak =D

*makanan ini tidak digalakkan untuk mereka yang mengidap kencing manis~

super manis giler Oky, huhu.. mungkin sObab Oreo tue manis kOt, ada sesiapa nak resepi ke?

tetiba nak feeling-feeling jadi cheff nie =__= hehehe


No comments: