Wednesday, July 27, 2011

::bertukar baru =D::

penyelesaian kepada masalah pagi tadi ^_^

walaupun dalam hujan renyai pastu terus lebat dan menyebabkan incik ridzuan lencun *nanti ayg belanja B ayam gOreng pasar malam =p~ tetap kene pergi jugak sObabnya Ongkos dalam purse sudah kekurangan =D

nasib baik Orang tak ramai tapi Orang tak ramai pun kaunter bank bukak dua ajer sO sama jer lah lambat jugak, huhu..

kene tukar kad atm yang baru tapi makan masa 20minit, kat luar hujan lebat, tak leh pi mane sObab ktOrg naik mOtor..

nak taknak terpaksa lah tunggu 20minit kalu tak bila lagi nak pergi buat kan =_=
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
kad atm baru saya ^_^
nanti nO pin ingat ye =D
-abg bank-
hampeh!! dia kata aku lupa nO pin.. masalahnya nO pin Oke tapi aku tak bOleh nak keluarkan duit.. kad tue yang prOblem bukan nO pin aku.. nO pin aku senang tau, huhu..

lagipun kad tu aku guna tiap-tiap bulan, takkan lah bOleh lupa, apadaa.. benda lain bOleh lah lupa tapi bab duit tak pernah lupa Oke!! ahak =)

debit card sO lepas nie nak shOping tak payah guna cash, tak payah transfer duit ke debit card maybank jugak =D

hanya tunjuk kad nie terus bOleh beli barang, main 'swep swep' lah jawabnya, haha.. 'swep' ada duit takpe sekali 'swep' takde duit, hah!! sapa nak tOlong T_T


No comments: