Monday, July 25, 2011

::bila si suami jadi chef..::

aktiviti hari sabtu adalah mandi-manda di sungai ulu yam dengan geng Opis incik ridzuan tapi idOk ada gambar, ater segan lah nak snap gambar, hehe..

ai kan pemalu!! laa sangatttt..

hari ahad pulak, aktiviti cuci mencuci kemas mengemas rumah =) tue adalah aktiviti cik nurul, manakala incik ridzuan, pepagi dah bangun, siap mandi awal lagi sObab
v
v
v
v
v

Aiks!! nak buat kek ke biskut laki aku nie? huhu
mimpi apa dia??! =_=


prOjek bulan pOsa incik ridzuan, semangat betOl dia nak buat biskut raya.. kOnunnya nak jual kat Opis, hihi.. satu jenis ajer pun, idOk ler sampai dua, tiga jenis macam Orang lain..

Erm!! maybe nanti aku tumpang jual pOpia ibu kOt =D

tugas aku dalam misi biskut raya incik ridzuan ini adalah
v
v
v
v
v

ai tukang pOtong cerry ^_-

kurang berminat lah buat biskut raya, kalu kek aku reti lah.. sekali sekala bagi si suami jadi chef pulak, apa salahnya kan?


biskut apa lah tue ye? T__T


ya betOl, biskut semperit @pun kalu aku nie panggil biskut dahlia ^_-


bila dah siap, jOm lah kita bakar.. bau dia sungguhlah mewangikan satu rumah aku, hehe.. incik ridzuan siapkan dua balang, satu untuk Opis dia, satu lagi Opis aku =D


50pcs = RM25 sahaja ;P

siapa nak rasa air tangan suamiku.. hah!! cepat-cepat lah Order, sOdappp!! haha *gasak puji laki sendiri ;p~

No comments: