Thursday, July 28, 2011

::masalah lagiiiii =(::

masalah paling besar, patah kaki kalu kereta rOsak pastu melibatkan duit yang banyak =( adOiiiii!!

kejadian terjadi malam tadi, incik ridzuan keluar isi minyak, aku kat rumah.. tepat jam 9pm, incik ridzuan cOll
ayang, kereta ada prOblem.. enjin keluar asap nie..
apasal pulak!! memula aku bajet ada Orang langgar, tak pun incik ridzuan langgar kereta Orang tapiii mustahil incik ridzuan nak langgar sObab dia pemandu yang sanggatttt berhemah..

rupanya satu fius dalam enjin meletup, bau hangit.. menurut kata mekanik, sepatutnya perkara ini tak terjadi sObab kereta tue walaupun dah tiga tahun tapi masih dalam kategOri baru..

punca masalah belOm diketahui, kOs kerOsakan tak pasti lagi.. adOiiii, naik tensiOn aku pikir berapa pulak nak kene keluar RM kali nie =(

tapi aku tetap cOol beb! bOleh makan biskut cecah milO lagi nie, hahaha

meletup kat petrOl pam pulak tue, nasib baik kereta tak keluar api, tak bOleh aku bayangkan petrOl pam meletup dan terbakar.. bOleh masuk paper muka depan pagi nie tau..
stesen minyak terbakar gara-gara viva putih, kihkihkih..
malam tadi kereta tue tersadai kat sana, tak tahu lah apa nasib.. harap-harap takde Orang pecah masuk..

tO be cOntinue...

No comments: