Thursday, October 20, 2011

::thai fOod; lunch tOday ^_^::

mataku berair menahan mengantuk yang amattttt!!! lepas makan kan, perut kekenyangan and mulalah mata nak tertutup ^_- tak tahan, tak tahan, mengantukkknya..

sebelah Opis, shOping mall baru buka; KL Festival City sO haruslah pi usha apa yang patut, nak menyOping enggak adO uwangnya, hehe *ada baby cOt cun beb tapi awal lagi kalu nak beli pun~

lepas jejalan haruslah kelaparan yang amat sO mOh ler kita makan ^_- ini kedai bawah Opis sObab semua kedai makan kat shOping mall dah full hOuse, huh!!


1st time try makan kat kedai nie tapi tak bOleh nak recOmmend kat kOrang laa.. bad service sO better kOrang pi makan kat kedai thai yang lain, huhu


bihun tOmyam menu aku lunch tadi ^_^

aku mintak mee tapi dikasinya bihun.. malas nak tukar, service pun lembab sO telan ajer lah bihun tOmyam.. nasib baik dia pun tOmyam sOdappppp, tak jadi nak marah tau!!! =D


nasi gOreng thai pilihan member yang lain, nasi pun cinOnet tapi harga ya ampun, mahal tOl.. semua menu satu pinggan/mangkuk = rm7.90!! 1st and last ktOrg pi kedai nie, wa cakap lu..


ais kOsong =)

1st time aku mintak ais kOsong bila makan kat kedai, ahak!! menu semua mahal-mahal, tak hingin aku nak minum air, ais kOsong dapat free, hehe =_=

sekian sahaja kisah makan tengah hari tadi.. kenyang sampai aku tersengguk-sengguk tahan ngantuk, adOiii.. bOs ada kalu tak dah lama masuk bilik sOlat, tidO T__T

No comments: