Wednesday, October 12, 2011

::breakfast Omputih hari nie, hehe::

jemu jugak makan nasi gOreng pepagi then kebetulan nasi semalam sOld Out makanya hari nie menggagau lah cari menu lain untuk breakfast, huhu

kebetulan kat Opis memang dah standby cOrnflakes wat kudapan petang hari sO pagi nie kita breakfast cOrnflakes + susu kOtak ^_-
v
v
v
disebabkan aku sampai awal, kedai pun tak bukak lagi terpaksa lah beli susu kOtak kat 7elevan and harganya rm2.20 untuk yang paling kecik, mahal yang amatttttt!!!!

aku ambik susu perisa cOklat sebabkan cOrnflakes tue tawar tapiiiiiii TAK SEDAP laa =( mungkin jugak cOrnflakes tak sedap kOt sebab selalunya aku makan cOco crunches, hehe..

cOrnflakes banyak lagi kat rumah, ada prOmosi kat giant sO aku beli dua kOtak besar, satu pun tak habis lagi tapi tak sedap makan gitue sO apa aku nak buat nie..

Erm!! terpaksa lah buat biskut cOrnflakes nanti, huhu =_= tue pun kalu kerajinan ku datang, hihihi ^_-


No comments: