Tuesday, October 18, 2011

::survey rumah part3::

sebenarnya aku dah jumpa satu apartment yang bOleh dikirakan sesuai dengan kedudukan, harga pun dalam kemampuan lagi, kawasan strategik nak pi kerja, nak balik kampung dan yang penting nak ke rumah pak-mak sedara =)

area Ukay Perdana jugak, Ukay Bestari kalu tak silap aku.. bawah sikit dari apartment yang aku dan incik ridzuan tgOk tgah bulan aritu tapi sayangnya rumah tue tak dapat CF lagi and tak tahu bila dapatnya =(

pastu bila buat research dalam internet, rupanya rumah tue ada lama terbengkalai *tapi dah sambung balik kerjanya, tgOk pun dah nak siap cuma tak tahu lah kenapa tak dapat CF jugak~

sO bOleh lah aku KIV dulu apartment tue.. buang masa lah kalu aku mengharapkan jugak tapi tgOk kawasan lain kan, huh!! aku nak rumah yang bOleh diduduki paling awal dalam tahun depan, tengah tahun ke akhir tahun ke tak kesahlah..

sebab tue aku cari rumah yang dah nak siap, kalu bOoking rumah yang siapnya lagi lima enam tahun, taknak lah.. tue belOm lagi ada kes terbengkalai ke apa ke kan.. itu pasal nak rumah yang dah hampir 80% siap ^_^

kenapa lah bila jumpa rumah yang sesuai, yang berkenan di hati sanubari, ada masalah lain pulak =( payahnya nak beli rumah sekarang, huhu =_=

sabar!! sabar!! semOga ada rezeki beli rumah nanti, chaiyOk!!!!! ^_^



No comments: