Thursday, October 27, 2011

::PAPA ROTI dan Ayam Penyet-AP::

walaweiii!! dah nak balik pun, baru ada kesempatan nak update pasal lunch ^_^ bOleh aku terlelap jap tadi, hakhak..

mengantuk giler beb!! nasib baik semua kerja urgent aku dah siapkan, kalu tak menjawab terpaksa OT malam nie =)


since dah bukak kat KL Festival City sO apa lagi jOmlah terjah sana.. nie kali kedua aku makan, 1st dulu kat Wangsa Walk =_=
v
v
v

sebelOm tue, kita ngap-ngap paparOti dulu, baunya buat ktOrg tergOda sampai sanggup tunggu rOti masak, ahak!! tapi aku satu tak cukup laa, lain kali kene beli dua =)


nyummy!! *nak lagi bOleh?~

cun-cun habis makan rOti, makanan dan minuman pun sampai ^_^ express, gOod!! gOod!!


limau ais fOr me ^_^

aku nak kurangkan minum tea-O ais, kata Orang tea-O ais bOleh menyebabkan anak kuning sO better aku stOp minum dari sekarang =P *wife kawan incik ridzuan dOktor sO dia laa yang larang aku minum tea-O ais~


muka happy kak intan dapat makan nasi ayam penyet =_=


Ooh!! jangan heran ye, kami berempat sebab puan zana sudah selamat melahirkan anak perempuan dua tiga hari lepas ^_-

insyallah kalu takde halangan, besOk bOleh pi tgOk baby dia =)
v
v
v

menu aku, mee kari ^_-

serius beb!! tak terasa sangat makanannya bukan tak sOdap tapi sikit sangat, huhu.. tak padan ngan harga yang sampai rm6.90 =(

nasib baik kari dia sOdap T__T


No comments: