Monday, October 10, 2011

::hadiah dari sarawak =)::

entry tertunggak berminggu-minggu tapi nak buat macam mane, maafkanlah mak buyung nie yang buat kerja ikut mOod, ahak!! arini rajin sikit buat kerja Opis =D

bukan aku yang ke sarawak tapi incik ridzuan Outstation hujung bulan lepas ^_^

disebabkan nie kali kedua beliau ke sarawak sO aku kasi warning; nO baju-baju, nO bOros-boros macam 1st time dulu, beli apa yang penting ajer ^_-

sO inilah hasil rembatan incik ridzuan =) tetap sakan, nie baru suami yang pergi belOm si isteri lagi, ahak!! sOlutionnya si isteri jangan pergi mane-mane kalu taknak duit habis =D
v
v
v
kek lapis sarawak mesti adO =) tahan dua bulan kalu kO letak dalam peti ais sO takpelah beli banyak pun sampai 25 jenis =p

nie sebenarnya lapik pinggan tuk meja makan tapi aku buat perhiasan pun cantik jugak =)

nie pun hamparan tikar hiasan atas meja makan.. ada dua, satu untuk MIL *biasalah anak mak, kene beli untuk mak dia satu, huhu~

tikar mengkuang sarawak^_-

besar, bOleh buat picnic tapi aku belOm hamparkan lagi tikar nie.. tak tahu nak letak mane, maybe aku hampar dalam bilik sembahyang nanti =D *satu untuk MIL Oke ;p~

hiasan dinding ^_- belOm hias lagi kat dinding sObab talinya enggak hadO, huhu =)

keychain sarawak =) ada jugak ikan terubuk masin, huk tue tak sempat nak snap gambar, hehe..

kali nie banyak kepada hiasan rumah dibelinya.. walaupun dah warning jangan shOping tetap jugak dia shOping, katanya; "dah Orang tlOng belikan, B ambik jer lah" =)

bulan 11 nanti ke sarawak lagi incik ridzuan kita tapi kali nie aku nak sOrok sebahagian duit dia, jangan duk gatai nak shOping lagi, simpan duit untuk baby pulak, huhu ^_-


No comments: