Tuesday, October 18, 2011

::sebab lama menghilang::

chak!! hOla ^_^ hehe

lama aku tak update belOg kan, hampir lima hari sebelOm entry pagi tadi =D bukan disengajakan tapi kerna sebab kesihatan dan chOti wekend, huh!!

al-kisahnya bermula hari khamis (13.10.2011) bangun pagi, sakit kepala yang amat tapi aku tetap pergi kerja jugak kOt lah kOjap ajer, nanti hilanglah..

sampai ke tengah hari sakitnya makin kuat, aku tak tahan =( memula ingat nak stay kat Opis tapi disebabkan tak tahan sangat aku ajak incik ridzuan balik..

sebelOm balik, beli ubat sakit kepala jap.. nak telan panadOl tak berani, nak pi klinik kemalasan sO farmasi sudah =_=
v
v
v
v
v

nurOfen untuk mereka yang hamil ^_^

balik rumah terus telan.. sepatutnya dua biji tapi aku tak berani, telan sebiji sudah.. malamnya masih sama sO aku telan jugak dua biji and resultnya jumaat terpaksa MC =(

satu hari memang tak bangun, bila bangun pening tahap migrain.. rasa nak hantuk kepala ke dinding, tak tahan sangat.. *aku search internet rupanya sakit kepala biasa awal kehamilan~

mandi bawah shOwer tak jalan, minyak cap kapak dah habis satu bOtol.. nak taknak terpaksa tidO, berbaring ajer sepanjang hari, huhu..

sampai sekarang pun still jugak rasa kepala nie berat semacam tapi terpaksa lah tahan harap-harap minggu nie ajer, taknak lah sepanjang kehamilan gini =D


No comments: