Wednesday, October 12, 2011

::terpaksalah telan jugak::

tak mau lah nak ajar tapi bila dah terpaksa, alahai terpaksa lah jugak =( kalu bOleh tukar dengan benda lain, nak ajer aku tukarkan, huhu
v
v
v
v
v
aku dah start kemam asam tiap kali rasa mual, baik di Opis @pun di rumah.. asam nie memang selalu ada dalam handbeg..

tabiat baru minggu nie, memang tak tahan sangat-sangat.. lagilah duk travel jauh nak pi kerja kan sO better sebelOm buwekk-buwekkk dalam kereta @Opis baik aku standby ^_-

tak suka lah weii makan asam nie, sebabnya nanti lidah aku rasa pedih sangat =( tapi nak buat macam mane, terpaksa lah telankan jugak, huh!!


4 comments:

yusuflaili(Goku) said...

Assalamualaikum;
Agaknya mengidam kot??.

nurulhuda said...

wsalam;
saya nie mak buyung ler, hehe..
itu pasal kene cari asam =D

Sue Izza said...

amalkan makan kurma dan kekacang atau buah-buah kering yang macam org bawa balik dari mekah tu...insya allah otak anak jadi cerdas...lagipun sunnah nabi..

nurulhuda said...

tahu kak tapi masalahnya tahun nie takde sedara pi mekah laa.. lagipun tak tahu nak beli kat mane kalu sini, huhu