Monday, October 24, 2011

::siap berjadual lagi, huh!!::

sampai Opis hari nie, terpandang sesuatu kat tepi drawer arkitek sO aku pun tgOk laa "nOtis terbaru" tue..

sambil tgOk sambil tergelak, nie mesti kerja big bOs KG.. takde Orang lain yang kalut bab-bab benda remeh-temeh nie selain dari dia ^_^
v
v
v
kenapa aku rasa macam kembali ke zaman persekOlahan =) awal tahun dulu ada jadual pungutan surat dari Opis lama, serius beb!! aku rasa kelakar sangat benda sebegini, hakhak

siap ada jadual bagai, mengarahkan macam lah staff dia bebudak kecik, budak sekOlah rendah menengah, kihkihkih..

bila dah berjadual gini, kita yang buat pun bagaikan tak ikhlas.. buat kerna terpaksa, kerna ditugaskan Oleh cikgu kelas gitu? aku nie datang kerja nak jadi cleaner ke pelukis pelan? ahak!!

itulah bOs, ambik cleaner hari isnin ajer, pastu Opis berbau, Opis kOtor nak kerah tenaga staff pulak.. apalah salahnya ambik cleaner tuk dua hari seminggu ke?

kalu dah staff pun buat kerja cleaner better upah ktOrg, tak payah nak bercleaner bagai.. upah cleaner tue bOleh jugak ktOrg beli breakfast pepagi, huh!! betOl tak? =_=

aku nie dah lah mabuk ngan bau sampah =(

sampah kat rumah sendiri pun tiap hari buang, incik ridzuan lah yang jadi tukang buangnya.. nie nak buang sampah kat Opis yang seminggu punyer?

alamatnya keluar dulu lah semua isi perut baru aku bOleh buang sampah tue, takpun aku spray ambipur baru bOleh pegang, hehehe..


No comments: