Wednesday, October 19, 2011

::anak ayah ke ini budak?::

breakfast untuk hari rabu dan selamat pagi semua ^_^
*big bOs sampai awal hari nie, huh!! nak buat spOtcheck ke?~

kiew tieu gOreng yang disediakan Oleh incik ridzuan ^_^ yup!! percayalah, suamiku yang masak makan malam semalam =)

bukan semalam ajer, memang tiap-tiap malam kebanyakannya dia yang masak.. aku surender masak malam sekarang, balik kerja terus 'pitam'..

then baru aku perasaan, ini anak dalam kandungan kan suka betOl masakan ayah dia.. dalam perut dah pandai pilih kasih tau, sentap hatiku!!!

cOntoh dan buktinya adalah tiap kali aku bawak bekal yang aku masak sendiri, macam nasi gOreng dua hari lepas sampai ke tengah hari tak makan.. harapkan makan, usik jeling tengOk pun tak =(

tapi bila hari nie aku bawak kiew tieu yang incik ridzuan masak; belOm kul 9am, bekal aku dah habis =)

ari tue bawak mee gOreng, pun yang incik ridzuan masak, sampai Opis terus habis makan sampai licin..

Owh!! sudah pandai pilih kasih ini anak, sedey aku!! huhu


No comments: