Tuesday, June 7, 2011

::kerja.. dimanakah dikau?::

kalu semalam keluar kerja kul 630am, hantar incik ridzuan dulu pastu baru aku drive pi Opis =D sampai Opis terOver lah awalnya sO hari nie ktOrg keluar lambat sikit ^_^

kul 7am baru gerak dan alhamdullilah jalan Kuching tak jem teruk tapi harus diingat, nie kan musim cuti sekOlah =( minggu depan tak tahu lah keadaan jalan macam mane..

insyallah bulan dOpan incik ridzuan tukar time masuk kerja kul 830am sO takde lah terkejar-kejar masa dan takdelah terpaksa bangun awal nanti ^_^

pagi nie mengantuk, padahal semalam tidO awal =( Erm! takleh tidO awal kOt, kalu tidO lambat takde pulak masalah blues jiwang layan mata pepagi hari ginie..

sampai Opis awal tadi, staff lain pun tak sampai lagi, kerja pun takde sO ambik kesempatan lena atas meja kejap, hehehe
v
v
v
seyes beb!! dua hari nie mengantuk giler =( bangun terlampau awal mungkin, satu lagi sObab takde kerja yang bOleh buat aku bizi kOt.. aku nak kerja, please!!

nak jejalan menagih kerja ngan para arkitek lah.. arini aku nak jadi baik hati sikit, menawarkan diri mintak kerja tapi kasi aku layan mata kejap yer, hakhak.. ambik mOod lah ^_^

No comments: