Friday, June 10, 2011

::jummat yang ceria =D::

salam hari jummat uOlls ^_^

cepat betOl masa berlalu, dah jummat pun kita kan.. esOk sabtu; chOti boleh bangun lambat, hehe.. letih, mengantuk dan sangat lah tak cukup tidO sepanjang minggu nie =(

pisang gOreng bersama semug tea panas pagi arini =)

menu tue pun dah menyebabkan aku mengantuk yang amat sangat.. kalu makan nasi lemak tadi dah masuk bilik sOlat & tidO sana gamaknya, huhu..

takpe cik nurul.. sabarkan diri, esOk bOleh bangun lambat yer ^_- siap cakap kat incik ridzuan lagi;
esOk ayang nak tidO puas-puas tau.. B jangan nak kacau, jangan nak tidO peluk ayang yer, kalu bOleh B tidO jauh-jauh malam nie erk!!
hahaha, giler keji siap warning macam tue sekali =D

selalunya cakap ajer gitue, entah esOk kul 8am jugak aku bangun kan, huhu.. esOk time tuk rehatkan diri.. Owh!! esOk nak kemas rumah lah ^_^

2 comments:

..awish.. said...

hey..
arini 11.06.2011..
selamat pengantin baru!!!!

nurulhuda said...

TQ.. bukan selamat pengantin baru lah... happy aniversary, hihihi