Thursday, January 31, 2013

::kejadian pukul dua pagi tadi::

alahai anak, kenapa tak mau lena nii..
*mata sayu penangan flash kamera, hihihi..

ktorg tido ruang tamu sebab malam sebelomnya
raisya muntah; habis cadar, cover tilam aku..
cover tilam belom kering maka
aku pun malas nak pasang cadar lain..

tido ler atas karpet, malas nak bentang toto..
tiga beranak tumpang toto kecik raisya,
boleh bayangkan tak? hahaha..

tutup lampu kul 12lagi..
incik ridzuan dah lama lena..
aku duk diam dalam gelap perhatikan dak kecik nii..
takde pun nak kacau aku ngan incik ridzuan..
meniti kat kabinet tv tue..
naik turun ler main sesorang situ ^_^

kecian anak ibu main sesorang,
raisya nak adik ke? larikksss..

2 comments:

With Julia said...

hheheh comel sgt dia...xmo tido ehhh nak ajak main2 lah tuh heheh...

Mummy Damia said...

anak awk lebih kurang anak saya...

sekarang time tidur dia ade lah 12mlm...

tapi kul 8mlm mesti tidur 1 jam...

kul 12 itu pun kalau tak dipaksa tidur mmg tak kan tidur...