Monday, December 7, 2009

::rombongan pihak lelaki::

sori lah aku lmbat update psal ptunangan kami ari tu =D aku buat ckit-ckit oky hehe..
mjlis prtunangan kami bjlan lncar wlaupn wan & fmly die dtng agak lmbat ckit.. tapi tak pelah.. yg pnting smue dh selesai, kan =D kbnyakan yg dtng pn just fmly kami bdua ajer..
korng layan gmbar je lh ye..
aku slpas di make-up oleh my cousin.. nk tggu si wan ni lmbat so, kitorng adik bradik, ape lg..posing dlu lh jwab nya, hehe =p
wif achik.. agak nya smpat tak aku kawen sblum die fly gi oversea ye..

yunie & achik.. dua orng ni jgn pelawa bgmbar.. abih kodak korng nnt, haha.. nsib baik skrng ni digital.. boleh delete je, hehe =p

ni lh adik bongsu aku, aqilah.. yg lelain tak tau ke mane pegi nya, liat btul klu sruh bgmbar huhu..

mini pelamin yg dilhamkan oleh aku sndri.. last minute pnyer pelamin tu =D
rombangan dr pihak lelaki.. just adik bradik & sepupu wan ajer.. ayah wan tak dpat dtng sbb kne jga umah diorng..
belah kluarga & snak saudara aku.. ade jgk yg tak dpat dtng..
rupa nya adik aku (baju krung oren) & adik wan (baju t-shirt merah) kenal.. diorng kenal time gi lwatan skolah kat kedah, huhu..
pbncangan antara kluarga kami.. tapi lebih kpd bkenalan je lah.. tak de bncang ape pn, hehe =p
wakil dari pihak wan.. mak & abg din
wakil pihak aku, ibu & ayah =D
next entry cite psal hntaran plk ye..





No comments: