Thursday, December 10, 2009

::menu tengah malam::

dh lama aku tak tepek menu ape yg aku mkan kan..
skrng ni dh jd satu sindrom pd aku, kes nya tak tau nk mkan ape.. *sindrom kata nya, haha.. tiap ari asyik menu sama je.. seyes bkn aku sorng je, yuni pn sama.. tiap ari sms lpas keje; 'kite nk mkan ape mlm ni ye, huhu =p'
al-kisah nya, smlm yuni kuar ngan si jaidut nya *jai, jgn mara hah.. aku pn suggest nk tgk wyang lpas mkan, *lama weii aku tak tgk wyang tau.. then sms lah si wan, ckp nk kuar tgk wyang ngan diorng.. alih2 si wan ckp; 'yg ayg nk kacau diorng dating tu knape, tnggu lah nnt kite tgk wyang sma2 ok..' msalah nya bkn aku yg kcau diorng bdua tapi aku yg ajk, huhu..
akhir nya yuni & jai kuar mkan bdua.. aku pn mlas nk join klu stkat nk mkan.. sruh yuni tapau jelah..aku plk duk umah smbil tgk tv, update blog, lipat kain.. tgk jam dh pkul 10lbih.. perut aku dh start lapor ni.. kul 1030 bru blik, aku pn ape lg laju2 ambik mgkuk sbb si yuni belikan aku bubur nasi..
bile aku msuk kan aje bubur nasi tu..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
pnuh nk mlimpah-limpah dah jd nya, huhu..
lpas mkan 20min kmudian..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
45min kmudian..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
lpas hmpir 1jam..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
knyang tul weii.. takde nya aku mkan direct tnpa henti, tu pn mkan smbil main2.. bnyak tau, abis mkan je, kmas laptop sgala bnda atas meja.. terus msuk tido.. ngantuk giler =D
mcam mane lh aku tak gemuk kan.. mkan-tido-mkan-tido.. harus start krngkan mkan, amalkan diet ni, haha =D
gitu lh kesah nya menu smlm, mlm ni nk mkan ape ye??

No comments: