Wednesday, December 9, 2009

::kemana saja, dimana saja::

korng smue tahu kan, aku pnyer ternet kat pc ofis tu dlanda musibah *dlnda musibah kata nya, hehe.. aku pn dh mlas nk ambik peduli.. klu ok-ok lh, klu tak ok aku guna pc lain.. ada aku kesah =D
agaknya si wan tu mlas nk dgr bebelan aku kot so dgn baik ati nya die belikan aku broadband, die kasi aku laptop skali.. siap ckap lagi; 'nnt update blog kat umah jelah ye..' ayat die sngguh mmperli aku, huhu.. ada aku kesah =D

maxis broadband.. ada sape2 guna tak.. amcm line die, oky ke?
sblom ktorng btunang lg die dh belikan.. tp aku je antara mlas nk online, tak jmpa line yg clear & fedup sbb lmbat.. mlm ni ok sbb nya aku dh jmpa tmpat yg line clear pnyer, haha.. jenuh weii aku duk memusing kliling umah *tipu je =p
sbnar nya amoi jual broadband tu dh ckap awal2, line broandband clear tuk 5tgkat ke bwah je.. lbih pda tu line die slow ckit.. umah aku tgkat 9 pn jenuh nk online.. klu tgkat atas skali blh naik giler beb, haha =D
skrng pn klu nk upload gmbar, sngat2 lh lmbab nya.. aku mkan siap knyang dlu, klu mandi siap mandi dlu.. mcm tu lh ibarat nya, hehe.. tak pe lh, ada aku kesah =D
so skrng ni, aku blh lh berblogging di mana saja =D
p/s: mane si yuni, aku dh lapaq ni, huhu..

4 comments:

ailyz said...

ai umh sndri pn silp tngkt ke?setau i, umh kita tngkt 12 bkn 9..duk ngn sp tngkt 9 2?hehehee

nurulhuda said...

a'aa lah, umah aku tngkat 12.. tetukar ngan umah kakak ipar daaa.. haha =D jgn marah ha

Norazlina Mohd Jamil said...

he..he..he.."ada aku kesah" trade mark baru ke Nurul?...ke akak yang baru dengar...

nurulhuda said...

tak de lah, dh lama tp saje je baru ckap.. sape yg start dlu pn nrul tak tau =p