Tuesday, December 29, 2009

::little gift from Mecca::

salam semue nya..
cite di pagi hari =D
my Big Boss dh dtng ofis stlah sbln lbih kat kota suci, Mekah.. die buat haji daa.. lpas ni kne pnggil TUAN HAJI ke?? hehe =D
dhrapkan my boss tu akn ubah prngai kelam kabut die.. 'mgelabah lbih' bab kate ofismate aku, tapiii ade perubahan ke ari pertama nie?
tadi pn dh nmpak kelam kabut nya, haha.. ofismate aku yg pling blkang tu siap ckp lg; 'nurul, mcm same je ngan dlu".. =D
ape pn prngai die lpas pegi haji, tu adlah urusan die ngan ALLAH, aku tak nk cmpur..
msti korng nk tau kan ape yg my boss kasi tuk ktorng semue, upah atas 'kerajinan' ktorng spnjang ketiadaan die, haha.. bnda wajib ofcourse lh air zam-zam & kurma.. ni tuk share ye =p
die kasi satu botol air zam-zam & dua bkas kurma.. tapi aku kureng ckit mkn kurma klu bkan bln pose nie.. tapiiii nk jgk merasa kurma tu, nanti2 lah aku try...
bnda lain tuk ktorng ialah
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
... tasbih & mnyak wangi ...
TQ my boss =p umah aku nnt dah ade tasbih, hehe.. kne smpan wat 'kenangan' nie, bkan selalu bos kasi adiah, huhu..

No comments: