Tuesday, March 5, 2013

::tengok wayang...di rumah ajer =)::

last tengok wayang, masa awal pregnant raisya..
lama jugak tak tengok wayang.. setahun dah kot..
sekarang nak tengok kena pikir banyak kali..
hati nak tapi kecian kat raisya.. kecik lagi..

malam sabtu lepas, incik ridzuan
tengok wayang ngan adik aku, acik..
aku.. duk rumah layan raisya ler..
main ngan anak lagi best dari tengok wayang kan,
wakaka.. ayat sedapkan hati ^_^

aku suka tengok wayang bukannya apa,
suka tengok movie ramai2..
kalu citer kelakar, gelak pecah satu panggung =)

disebabkan dah lamaaaa tak tengok movie baru..
jadi mai ler kite habiskan duit beli dvd ;p
aku beli dvd c.r rm6.. okay laa, tengok pun sekali tue jer..
incik ridzuan balik sarawak aritu, dia belikan dvd..
kat sana jual murah, 7dvd ngan harga rm20 ke, rm30..
aku pun dah lupa..
beli banyak pun, baru satu citer tengok, hehehe..
yang beli sebelom nii, ada yang tak tengok lagi..
takde citer best kat astro, boleh ler layan dvd..

aku kempuanan nak makan popcorn tgvcinema...
dah tengok wayang pun kat rumah,
popcorn perisa durian pun jadilaa, huh!!

pasang home theatre system kuat2 ala-ala panggung gitu,
pegang popcorn semangkuk, jom laa layan movie.. hehehe
layan wawa semput, kuang3..
aku suka beli dvd kalu citer dah keluar astro first..
comfirm gambar cantik ^_^

kalu cite melayu, memang gambar puas hati..
cuba beli movie english, mau gelap gelita, huh!! 
layan movie malam pulak..
tutup semua lampu, pasang spotlight tv =D
boleh laa tue kan, hahaha..

raisya mane?
dia dah selamattt membuta time nii..
kalu dia jaga takdenya tengok wayang bagai,
padan tengok dia ajer, suara dia yang kuat nanti, huh!!

sekian, entry takde tujuan dari ibu raisya..
sape nak layan movies ramai2 kat umah aku, mai ler..
aku nak buat mini pawagam kat rumah tue, okay tak? ^_^

3 comments:

Sabella Mohamad said...

best jugak layan movie kat rumah tu kak . tapi kalau tgk sensorang pun tak best jugak . haha . dah nak jadi dah sikit2 mini pawagam akak tu :D

Julia Johari said...

sama lah kita dear...dah ada anak tecik sure rumahku syurga ku...layan movie best oooo...yeyyy

adianiez AIDA said...

da lama aida tak beli dvd.
asben download movie semua dari internet jer...