Monday, March 18, 2013

::cuti-cuti sampai kedah..::

wekend aku di kedah, sepupu kawen..
sepupu lelaki yang pertama kawen nii..
hujung bulan kenduri dia kat kelantan,
maybe aku tak balik =(
aku berdua ngan raisya..
tumpang cik yunii dan jai..
incik ridzuan ada kenduri kat kl
itu pasal tak follow..
mak dan adik pengantin =_=
gambar tak banyak, nii pun ehsan cik yunii,
aku sangat laa malas snap gambar sana sini..
ngan raisya lagi, tak kuasa eden, hehehe..
bergambar dulu sebelom masuk masjid..
pak imam dah sampai time nii,
pengantin pun dah sampai..
yang belom sampai saksi, hahaha..

lawak giler time nii..
makcik aku kata saksi naik kete diesel,
tue pasal lambat, kuang3
mak mak bergosip dulu,
sementara tunggu yang lain sampai =)
pengantin dan adik beradik lelaki..
yang belah kanan dan paling kecik tue,
pengasuh raisya sepanjang kat kedah..
nasib baik raisya okay ngan dia..
ngan semua orang pun dia okay, hehehe..
nii satu2nya gambar aku ngan pengantin..
aku lupa ambik gambar ngan pengantin berdua..
ngan sekali lafaz ^_^
alhamdulillah.. semuanya selamat..
sesi sarung cincin dan kiss2 semua..
aku pulak duk layan bergosip kat luar, hahaha...
pengantin dan famili belah terengganu..
sepupu aku nii mix qelate ganu, hehehe..
cantik kaler baju pengantin nii kan ^_^
boleh buat tema raya tahun nii, hehehe..
akad nikah dan sanding hari yang sama..
pengantin duk atas pelamin, aku pii makan..
lapar takde sangat tapi air yang penting..
sirap kan sedap kat tempat kenduri, hehehe
kedah panas sangat, bahang giler..
kecian raisya berpeluh tapi
nasib baik dia tak mengamuk..

okay sekian cerita cuti ibu dan raisya ^_^
habis kenduri jalan2 rumah sedara dan
shoping ikan pekasan tuk incik ridzuan kat pekan rabu..
malamnya tido rumah sepupu kat sungai petani,
ahad balik kl konvoi ngan pakmuda..

No comments: