Friday, March 1, 2013

::beger lava yang pemes itu::

semalam pusing damansara damai cari tempat makan..
aku takde hal, makan mane pun boleh, asalkan bukan nasi..
sekarang dah say NO to nasi memalam... katanya.. hahaha...

sampai satu tempat macam food court gitue..
keluar kereta nampaklah banner burger kukus lava..
apa lagi, berbeger ler kita jawabnya malam tadi..
kata taknak nasi kan ^_-
order beger pun pakai nombor beb, hehehe..
ingatkan beli nasi kerabu pasar malam taman melati jer
yang pakai nombor, sini pun sama.. memang ramai giler..
kaunter order tue rasanya tak pernah kosong,
sentiasa ada orang tapi servey tiptop..
aku rasa tak sampai 15minit beger aku dah siap..
tadaaaa.....
nama dia mr krab ^_^
nii incik ridzuan dan acik yang pilihkan..
aku pegang raisya, si kecik tue tido..

semua nama dalam watak spongebob..
comel giler nama beger kan.. hahaha..
mr krab special rm10 yang mabeles ^_^
nyummy nyummy..
saiz beger besar dari kebiasaan, tebal pun tebal..
rm10 bagi aku memang puas hati sebab kenyang kot..
minum pulak kelapa muda original punya..
perghhh!! hilang diet =_=
nasi goreng udang tempura incik ridzuan.. rm10 jugak
kedai beger takde jual nasi yer, nasi order kedai lain..
jangan pulak ko order nasi kat kedai beger tue..
mau kena ketuk ngan senduk nantikan...

nasi goreng sama mahal ngan beger aku, huh!!
nasib baik sedap.. lagi2 tang udang tue, hehehe..
nii pun aku sebat sama, wakakaka
taknak nasi kononnya.. dua tiga sudu pun masuk perut aku..

balik rumah angkat mop dan mop lantai satu rumah..
sendat perut beb, kena buang tenaga sikit, hihihi..

aku tak boleh nak ambik gambar banner
kerna ada orang disitu.. mak segan ler..

MAN Burger Kukus Lava & Bakar
sebelah mcd damansara damai
tiap hari kecuali isnin
bermula kul 630pm-12am

lepas nii nak try beger spongebob pulak..
agak2 petak macam nama dia tak, square patty ^_^

2 comments:

Fieda said...

emm teliur pulok tgk bege tu....nak kena g jgk ni huhu...

With Julia said...

waduhhhh terliur habis..mr krabbb plzzzzz