Tuesday, March 26, 2013

::raisya nabila = demam lagi..::

semalam aku cuti..
dah ready nak pi kerja pun..
dah siap packing beg taska raisya,
dah siap goreng nasi buat bekal opis,
sekali nak pi ambik raisya, badan dia panas,
alamak!! budak kecik nii demam..
aku dalam delima, nak kerja ke tak,
pastu dia menangis then muntah,
terus aku sms opismate, "nurul EL", huhuhu!!

bulan nii dua kali aku cuti sebab raisya
bukan nak merungut anak sakit tapi
risau sebab acap kali sangat demamnya..
lagi2 bila lepas menyusu, muntah..
makan muntah.. sape tak risau..
nasib baik selera makan dia ada lagi..
takpela, makan muntah makan muntah pun
asalkan dia makan ngan kerap..

arini aku hantar taska, meragam pulak..
adoiii, hati dah tak sedap,
lagi2 dua orang teacher dia cuti..
raisya kalu demam manja lebih sikit,
nak berdukung, nak bertepek ajer kerjanya..

mood nak kerja pun takde arini =(
nak update blog pun malas,
nii update ler jugak sebab dah lama menyepi kan, huh!!

p/s: entry tak bergambar sebab malas nak transfer dari phone,
nak transfer apa dah memang takde gambar.. hehehe =D

No comments: