Friday, March 15, 2013

::breakfast besar-besaran, kau hado? hehe..::

pepagi dah memacam menu masuk perut..
hilang semua misi diet ahkak tau, ahaks..

arini ada potluck, saje buat makan kat opis..
kan makan ramai2 berselera cikit, kihkihkih..
haaiippp!! asyik gagal misi diet aku tau..

taknak laa cakap banyak, jom kita tengok menu
lagipun aku nak layan citer adam hawa jap lagi, hakhak..
dan lagiiiii..  sambil buat kerja opis ^_^ yelaaa sangatttttt khenn..
pinggan pertama ^_^ 
satu pinggan tiga menu.. hahaha
semua sedap, nyum nyummm..
pinggan kedua =) ayoyooo...
perut apa nii????
kudapan dipagi hari, hakhak..
tolong hilangkan nafsu makan aku nii, tolongggg...
desert yang aku sediakan, hehehe..
aku buat kek batik ajer..
dah macam2 menu masuk perut kan,
jadi mari ler cuci mulut, perut usus bagai ngan buah pulak ^_^

okay itu ajer update hari nii.. sekian..
pendek ajer sebab perut dah kenyang kan..

tengah hari nii nak makan apa pulak yer?
ouuitttt... perut apakah ini.....

3 comments:

With Julia said...

sedappp ye lah menu yer...hahha hbs diet :)

nurulhuda said...

tue la pasallll.... huh!! *sign

mama ila said...

amboiii..byk nye makanan..nie baru breakfast nie..kalau lunch mau lagi banyak nie..hehehe