Friday, March 9, 2012

::mengidam? perlu ke makan benda pelik2::

semua pOmpuan pregnant akan mengidam kan? kOrang dulu yang pernah pregnant laa, apa yang kOrang  mengidam erk??

aku takde mengidam benda2 pelik dan selalunya kalu teringin nak makan pun still lagi bOleh tangguh2, taklah nak tang2 tue jugak.. asalkan dapat sudah, cepat atau lambat lain cerita (^_^)

bulan lepas aku teringin betul nak makan
v
v
v
berminggu cari tau, ahak!! niatnya nak beli satu, Orang kata asalkan hilang ngidam sudah laa tapi tang tue jugak takde satu kedai pun yang jual satu2.. last2 aku ambik yang party pack, sampai sekarang tak habis2, hehehe..

benda macam nie takde lah tergedik2 suruh incik ridzuan carikan, aku cari sendiri.. dia pun tak tahu aku teringin nak makan, bila dah beli banyak dia tanya laa;

"nak buat party ke? banyaknya beli?"
teringin nak makan, payah sangat nak cari satu jer, ayg beli laa banyak.. nak ker?

bulan nie, aku teringin nak makan biskut raya, hahaha.. yang nie cakap kat incik ridzuan #sebab dia terOr buat biskut raya dgan niat suruh dia buatkan laa kOnunnya..

nie semua gara2 tgOk balang biskut raya kat rumah laa.. alah, tart nenas jer yang aku nak, takpun jenis yang ada jem tapi nak yang hOme made punyer, taknak yang kilang buat =)

aritu terpandang kat petrOnas ada jual tapi tak terbeli lagi, dua hari lepas pi balik, tgOk2 biskut yang aku nak tue takde, huhu.. takpelaa takde rezeki, tunggu next time pulak =)

tapi sempat lagi beli
v
v
Erm, nyummy =)

tapi tak bOleh makan banyak beb, manis giler, tak pepasal nantikan kene detect kencing manis, udah ler teman nie ada keturunan kencing manis.. stOp2, sambung makan hari lain =)
v
v
v
biskut raya takde, aku beli cOokies hOmemade nie, sOdappp!!

makan pun jimat, incik ridzuan tak berani nak mintak, ahak!!

tapi aku nak jugak biskut raya.. dah teringin sangat, kalu tak jumpa sebelOm bersalin, maunya aku paksa incik ridzuan buatkan nanti, hehehe (^_^)



**arini balik perak, teman sambung cuti sampai selasa..



No comments: