Wednesday, March 7, 2012

::berapa naik time pregnant dulu?::

nak bOdy lama ai bOleh tak? hakhak.. sabar ler lagi dua bulan nak meletup, pastu bOleh laa pasang badan balik (^_^)

dulu time kurus keding nakkan badan berisi, sekarang ambik kO, nak keding balik.. manusia selalu tak puas hati kan? hehe..

Okay2 taknak merungut.. niat di hati memang time pantang aku akan pastikan dapat balik bOdy lama =) #tercabar sebenarnya sebab incik ridzuan ckap bOdy aku tak sama ngan lisa surihani, adira laa, neelOfa.. agak2 ler, tunggu habis pantang.. bOdy rOzita aku kasi nanti, huhu!!

sekarang memang masalah kekurangan baju dalam almari #tue ler, suka sangat beli baju bOdy, kan dah masalah.. nak beli baju baru rasanya tak berbalOi setakat dua bulan sO tahan ler pakai baju sama, huhu.. rindu nak pakai baju kurung balik =(

sepanjang pregnant, berat aku naik dalam 9.6kg.. entah2 dah 10kg kOt tadi belasah dOnut ngan nasi gOreng, hehehe..

aku rasa dah naik banyak rupanya kawan aku, ieda naik 20kg sepanjang pregnant.. kuss!! semangat.. makcik aku pulak naik 14-15kg sO kiranya aku nie takdela berat mane yer, ahak tapi bawak badan tak larat dah weiiii...
kOrang pulak, berapa berat naik sepanjang pregnant?
dan berjaya tak dapatkan balik berat sebelOm pregnant? share tips sikit, hehehe.. misi aku nakkan berat bawah 50kg =D sebelOm pregnant 45kg jer tau (^_^)



**si kecik nie kuat betOl menendangnya,
kekadang aku kOmfius, betOl ke baby girl,
lasaknya macam bOy.. jangan buat pasal
aku dah terBELI gaun pink ;p


No comments: