Wednesday, March 28, 2012

::apabila incik suami kOnker dapur::

**niat nak buat wOrdless wednesday tapi ayat ceritalah pulak.. Argh!! lantaklah, layankan ajer mak buyung sOrg nie yer, hihi..

kejadian hari ahad (^_^)

settle kerja rumah paginya, kOnun nak baring2 tgOk TV jap sebelOm masuk dapur masak, baring2 pun terlena akhirnya, hehe.. tertiba dengar riuh-rendah periuk belanga kat dapur
v
v
v
incik ridzuan selOngkar dapur, hai cik abang lapar ke? =)

katanya nak masak tengah hari sO aku apa lagi, sambung baring balik, ahak!!

takde laa, kerja aku jemur kain baju sambil tgOk gelagat incik suami masak sebab dia kalu dah masak, habis bersepah dapur, aku laa yang kutip pi cuci tapiiiiiii kali nie tak, dia siap cuci sendiri lagi, gOod bOy =)
v
v
v
menu adalah tOmyam campur dan ayam gOreng tepung.. menu simple yang penting perut kenyang sudah, lepas makan sambung tidO lagi, ahak!!

adOiiii lembab Otak jadinya, asyik tidO, tidO, tidO =)


**incik ridzuan fly pi jOhor hari nie sampai jumaat =(
jangan aku dah sarat nanti, dia takde pulak..
aku mimpi, bersalin sesOrang aritu, huhu..


No comments: