Monday, September 12, 2011

::nak buat perasaan macam mane nie ye??::

timbang berat badan bulan mei; 50kg =D Oke, BMI kata gOoood!!

dOkat puasa, timbang lagi; 49.8kg kalu bundar jadi 50kg jugak.. Erm!! Oke laa walaupun berat sama hampir empat bulan =D

dua minggu lepas kOt, timbang lagi; 49.9kg.. Oke, ini dah melampau.. berat tak naik tak kurang, maintain ajer dari bulan mei sampai september,

tapiiiii bila beli seluar kene upkan saiz, beli baju kene try dulu.. badan nampak makin kembang..

makan nasi dua tiga kali sehari, belOm lagi makanan sampingan lain.. nak kata lepas makan, membuang, makan-buang tak jugak, dua tiga hari jugak prOsesnya, huhu!!

sO apa aku nak buat sekarang? nak happy ke sebab badan maintain? tapi aku risau nie, makan banyak tapi badan tak naik-naik, huh!!


3 comments:

Makbed said...

buat2 biasa je. bersyukurlah, anda mempunyai high metabolism.

yusuflaili said...

Salam;
Tak masalah sekitar 40-50kg,kira oklah jugak,kalu 60 keatas susah sikit kena kontrol sikit.

intan_blur said...

ok la tu 50..molek lg..;))