Thursday, September 29, 2011

::kereta siap tapi duit melayang jugak, huhu::

selamat pagi semua ^_^

hari nie aku masuk Opis lambat sikit sObabnya pagi tadi ambik kereta kat bengkel perOdua =) yup!! keretaku sudah siap setelah dua minggu dalam bengkel ^_^

cepat, tak seperti yang dijangkakan =) aku jangkakan sebulan dua jugak, Oke lah kalu dah cepat siap kan =D lagi-lagi lah takde transpOrt nie, huh!!
v
v
v
v
v
tukar bumper baru, tukar pintu bOnet baru, kerja memang puas hati.. nie pun sebab masuk perOdua, kalu pi bengkel biasa alamatnya dia ketuk then cat ajer =)
v
v
v
hambik kO, cOst Of repair is RM3101.85 @_@

nasib baik insurans cOver, nampak kerOsakkan sikit tapi cOst dia, dah macam bayar dOwnpayment kereta lain, ahak!! tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
v
v
v
aku tetap kene bayar RM500 tuk excess pOlicy, hampeh betOl!!

nie memang tak bOleh wat apa, atas agen insurans tue.. ada setengah agen tak letakkan excess insurans, nie agen letak pulak sO terpaksalah aku bayar =(

ada cara lain untuk aku dapatkan duit tue balik, nanti kita cerita lain ye =) apa yang penting, aku tak perlu nak pinjam kereta Orang lain lagi lepas nie ^_-



No comments: