Wednesday, September 21, 2011

::hujan turun dengan lebatnya..::

KL hujan =) hari nie aku puasa lagi sO bertambah-tambah lah kelaparannya, adus!! Oittt, puasa beb, awet wat gaya macam tak puasa nie!!

yup!! hari nie aku puasa ganti lah, untuk hari kedua ^_^ besOk pun puasa jugak tapi hari jumaat stOp sebab nak pi jalan-jalan cari makan ngan Opismate =_=

sejuk gile kat Opis.. dah lah sejuk, lapar pulak tue.. sabar! sabar!! ada lagi lima jam nak berbukak =D

bajet nak habiskan ganti puasa bulan nie ngan bulan depan sO takde lah masalah tertinggal puasa ganti lagi nanti, hihihi..

Oke, entry takde mOtip lagi sebab kebOsanan yang amat kat Opis nie, huh.. nak balik laa, bOleh tak? =)

1 comment:

yusuflaili said...

Salam;
ganti jgn tak ganti..