Thursday, September 8, 2011

::cik yunie dah jadi isteri Orang =)::

selepas sOlat isyak hari jummat bersamaan 2hb september 2011 pada hari raya keempat telah berlangsungnya majlis akad nikah adikku dan pasangannya di masjid Al-Husna ^_^

pengantin lelaki ^_^

rOmbongan pengantin perempuan dihadiri Oleh kaum lelaki sahaja sObabnya yang perempaun termasuklah aku sedang menyiapkan hidangan makan kenduri =D

sO semua gambar dibawah adalah hasil tangkapan incik ridzuan ^_^ gambar dari sumber lain takde dalam simpanan jadi kOrang layan ajer lah gambar yang aku ada nie ye..

ramai jugak yang menikah malam tue, jai adalah Orang yang keempat =D

ayah sebagai wali =D

saksi pernikahan cik yunie =D

adalah yang digelakkan tue agaknya =)

mas kawen dan barang kemas untuk upacara batal air sembahyang ^_-

incik ridzuan cerita, banyak jugak tOk kadi tanya sOalan kat jai, ahak!! mesti cuak kan, hakhak

dengan sekali lafaz, SITI WAHYUNI CHE SHAMSHUDIN selamat menjadi isteri kepada MUHAMAD RUZAINI RADZALI ^_-

upacara sarung cincin dan pakaikan gelang tangan diteruskan di rumah ^_^

Oke!! itu sahaja gambar dari kamera incik ridzuan.. macam tergantung pulak ending gambar nie kan? huhu!! lelain gambar dari camera achik ngan pakmuda tapi aku tak cOpy lagi sO kalu tunggu nak cOpy semua alamatnya tak terupdate jawabnya, hihihi..

habis sesi bergambar adalah sesi makan-makan =_= menu malam tue dimasak sendiri Oleh ibu dan dibantu Oleh sanak saudara dan anakandanya =)

tunggu aku update pasal hari kenduriiiiiii pulak ye ^_^


1 comment:

♥ m1ss s7rAwb3rrY ♥ said...

tahniah!smsoga kekal slamany dunia akhirat...amin=)

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?1a34768ff60588ac240391a0e86a12a4