Thursday, December 9, 2010

::selamba je main game ^_-::

bOsan pulak bila siapkan kerja Ofis awal" nie.. dah lah takde internet.. yup, Ofis baru den takde internet lagi, nama pun masih dalam prOses pengubahsuaian gitue =D
terpaksa lah bawak brOadband sendiri tapi masyaAllah, lembab yang amat.. sakit hati aku, sebab tue la aku takde nak Online" FB masa Office hOur ^_^
blOg pun aku update memalam ajer sO bOleh lah kOrang baca keesOkannya, tak gitue!! hehe =p
arini aku buat prOjek baru kat Ofis.. just tOlong skecth kan balik melalui kOmputer.. lepas lunch terus tak tahu nak buat apa.. ngan internet nya takde, bOsannnn beb!!
sO terpaksa la aku layan
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
game lah pulak ^_^ nie semua aku sapu dalam hardisk en ridzuan, hehe.. dalam banyak" game tue aku paling suka main yang ini;
nama game nie 'buah epal', tiap kali main tiap kali jugak la teringin nak makan epal dalam tue, hakhak ^_-
lepas bOsan layan buah epal aku main game nie pulak;
mesti kOrang tahu main game nie kan.. paling palingggg lah suka main game nie sejak aku kecik lagi tau.. dah lama aku cari game nie kat kedai.. sampai sekarang tak jumpa" lagi.. nanti lah aku nak pi cari kat KL pulak =D
esOk tak tahu nak wat kerja apa pulak, huhu.. main game lagi lah jawabnya, hehehe..




No comments: