Wednesday, December 8, 2010

::berpindah Ofis::

lama jugak aku tak update blOg kan.. bukan setakat blOg, FB pun dah lama aku tak Online.. minggu lepas lima hari jugak laa kan, kalu kOrang perasan laa.. minggu lepas aku buzi giler.. brOadband ngan laptOp pulak kat en ridzuan, lagi lah aku tak leh nak Online memalam..
minggu lepas ktOrang kat Ofis berkemas" barang.. sebab kami akan berpindah ke bangunan baru =D penat jugak laa, lagi" melayan kerenah bOss, lagi penattt... pepaham sendiri la ye.. hampir seminggu jugak la duk packing barang" kat Ofis tue..
penattt sesangat!! ngan pindah Ofisnya, ngan pindah rumahnya.. semuanya berjalan serentak.. sampai sekarang pun penat tak hilang" lagi, huhu..
lupa pulak nak kasi tahu, Ofis aku skrang dOkat platinum walk danau kOta, ada tak pembaca aku yang kerja area" sama ngan aku, bagitahu laa ^_^ dekat ajer ngan Ofis lama, kira crOss jalan dah sampai.. Ofis lama ngan Ofis baru pun just jalan kaki, huhu..
Ofis baru ktOrg skarang best jugak laa.. sunyi sikit ngan bunyi" Orang membaiki kereta, tensiOnnn tau.. ngan sistem alarm canggih, mesin pOtostat canggih bak kata bOs aku, hakhak tapi yang tak canggihnya duk kat situ banyak kuar duit maa.. tempat makan mahal", parking kete kene bayar.. pendek kata duit asyik kuarrrr ajer.. kepalaku pusing.. pening.. pening.. kene banyak berjimat la duk situ, huhu..
gambar" kat Ofis nanti aku tunjuk kat kOrang ye.. sekarang nie masih berkemas" lagi.. nanti dah cun baru aku tunjuk ye ^_-
Oky lah mau sambung buat kerja dulu, take care semua, selamat berkerja =D




No comments: