Wednesday, December 22, 2010

::esOk result kuar::

kOrang ade adik @ anak buah @ sepupu @ sedara" yang ambik PMR tahun nie tak? alah, esOk kan result PMR dah keluar..
entah mcam mane lah result adik aku yang sOrang nie, betOl" suspen.. aternya, nak jugak tahu result Orang yang kuat main game walaupun sedar diri tue periksa, tak tahu lah nak cakap apa pasal die..
tgOk ajer lah result esOk, pastu paham" sendiri lah adik aku nie study hard ke tak untuk PMR =D

tahun nie ade empat Orang yang ambik PMR; adik aku; muzakkir, adik ipar; arwah zaki, sepupu aku; alya dan shahida.. gOod lah, jangan ade yang menangis udah.. haruslah semuanya ceria dan happy gitue ^_-
kepada semua adik" yang nak ambik result, tidO awal malam nie.. esOk pepagi pi sekOlah ambik result ye =D

kalu kir lulus cemerlang,
ape aku nak kasi??




No comments: