Monday, December 13, 2010

::akhirnya =D::

hari jumaat lepas kan, kOmputer aku kat Ofis kena fOrmat balik.. lepas fOrmat laju aje terus try pasang maxis brOadband.. nak test bOleh ke tak sebab sebelOm nie kan, Ya Allah!! menyakitkan hati, lembab ajer.. try punya try akhirnya
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

bOleh jugak.. statistics kat brOadband tue bukan main tinggi lagi ^_^ tapi still jugak kekadang ade lembabnya..
try la dOwnlOad gOogle chrOme tapi tak dapat".. dapat dOwnlOad separuh ajer.. malas lah kalu dah separuh" nie kan.. harap maklum, aku bukan penyabar Orangnya =D
malas nak tunggu kalu lambat sangat sO guna ajer lah internet explOrer yang ada kat situ ^_-
benda pertama try bukak ialah facebOok dan akhirnya;

dapat Online ngan suksessnya ^_- bOleh lah chatting ngan en ridzuan kalu tensiOn buat kerja kat Ofis.. winduuuu kat die =D
tapi bila aku try bukak blOg

slOw yang amattttt... lama giler nak uplOadnya, maybe blOg aku dah berat kOt.. nak update blOg lagi lah tak dapat"..
sO terpaksa lah aku update blOg kat umah, buat autOpublish mcam entry yang nie ^_^ tapi takpe, blOg tak berapa penting asalkan aku bOleh Online FB sudah =p




No comments: