Wednesday, December 8, 2010

::pengacau kecil::

hajat di hati nak update blOg tapi ade ajer pengacaunya.. sape lagi
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
si hadiff laa ^_^
aku pegang mOuse, die pun kalut nak pegang jugak.. die suka kOt, mOuse aku kuar cahaya warna warni.. tue yang dia naik syOk tgOk gamaknya, hakhak..
memula Okay jer duk berdua ngan aku, last" dihalaunya aku.. nak dOk sesOrang pulak, dah wat mcam laptOp sendiri pulak nampaknya =D
bila die dah puas mengadap laptOp tue baru kasi kat aku balik, siap panggil suruh duduk atas kerusi lagi; 'tak lOng, duk..duk' =D
pastu si haraz pulak datang menyibuk.. haraz nie saje nak wat Orang sakit hati kat die.. suka sangat kacau Orang, habis semua kat umah nie dikacaunya =p tak leh larang, kalu larang pun tak menjadi.. baik duk diam, lepas tue die bla sendiri, huhu..
gerammm aku..
lepas nie aku kene Online dalam bilik la pulak, baru aman sikit, takde pengacau lagi.. hehehe ^_-




No comments: