Monday, December 13, 2010

::adOiii.. kenapa nie??::

tak tahu lah kenapa ngan aku kelmarin.. sakit perut mengila".. kOrang tahu, aku terpaksa bangun kul 2am, lepas tue kul 5am lagi sekali, lepas tue kul 10am keesOkannya pulak gara" sakit perut yang tak tertahan", ahak..
ingatkan aku sOrang, rupanya sutie pun sama jugak.. lepas aku bangun untuk membuang, die pun bangun jugak.. huhu.. bergilir" masuk tOilet.. tak pernah aku cirit macam nie tau.. merasa jugak laa kan, hakhak.. udah ler minyak anginnya takde, terpaksalah tahan sakit gitue ajer..
nie mesti kes makan nasi kenduri Orang kawen hari sabtu lepas.. nak kata makan kat umah pak muda, haziq pun makan jugak tapi die Okay ajer.. aku ngan sutie yang berulang pi tOilet..
Okay apa, kempis cikit perut aku yang buncit nie, ahak.. *ayat en ridzuan yang suka perli aku~






No comments: