Monday, October 26, 2009

::krim muka baru::

dh lama nya tak update cite kan??
bkn mlas tp kecibukkkan keje mghalang aku tuk update, cewahh!! =p *ckp jelh yg ko tu dh takde idea nk cite, huhu
so ni ade lh msa free ckit2.. smntara bos pn tak masuk lg, aku nk cite lh psal satu produk kcantikan, memutihkan kulit ler.. bkn nk promote ye..
msti korng prnah dgr psal produk TIA AMELIA ni kan??
ni lh pncuci + krim muka yg aku guna skrng, baru je beli ari sabtu lpas tp bkn produk baru bg aku sbb sblum ni aku mmg prnah guna pncuci muka dia.. so skrng try tuk satu set plk..
yg ade dlm tu ialah pncuci muka 2ketul + sunblock/foundation (krim siang) + krim pemutih & krim kunyit (krim malam) yg harge nya rm95 satu set... fuhhhh smgat aku nk byr ari tu tp sbb dh lama nk cuba, pejam mata je lh.. tu pn dpat diskaun rm5 so jd lh rm90 aje..
byk bnda beb nk pkai tuk siang, nk pkai tuk mlm lg.. ko igat aku rjin sngat ke nk sapu smue tu kat muka ni, huhu..
msti korng heran knape aku nk sgt pkai bnda alah ni & knape aku plih produk ni.. *mcm lh ade yg nk tau sgt psal aku ni, huhu
aku tak kesah pn muka tak putih yg pnting jgn ado jerawat udah ler.. spupu2 aku kat kg smue guna produk ni, kat muka diorng mnjadi, aku pn prnah try wlaupn hnya pncuci muka so why not aku try test tuk satu set plk.. lgpn than lma, just guna ckit je.. rasa nya than smpai 2bln lbih ngan rm90 tu, berbaloi tak berbaloi baloiii lh kan!! =D
so kita sma-sma nntkan dlm 2, 3 bln lg adakah wjah ku akn mkin putih ke, ayu ke, cun ke?? cewahhh!! perasan sndri beb, hahahaa =p

2 comments:

Anonymous said...

nk kt ok biasa je..nk kt x ok, ok gak..tp xdela prbhn sgt..ade je jrwt 2..hehehehe...tp liza mls pkai n ikt sgt..hahaha..bnda ni pkai ckp..xpyh nk byk2..

nurulhuda said...

sbb tu beli set die je.. klu ikutkan ade toner tp mlas nk beli byk2 yg ade tu pn blum tntu pkai abis, smgat memula je ni =D