Saturday, October 10, 2009

::my bufday::

aku kuar dlm kul 11mlm tuk clebrate my bufday ngan yunie, liza & jai.. klu ikutkan ati tak mau clebrate kt luar; ngan dmam nya, penatttt tp awl ptng lg yunie dh sms; "klong, mlm ni kte kuar mkan clebrate bufday ye" so tpksa lh kuar jgk kan, dh orng ajk =D
igat kan kdai mkan, rupa nya diorng bwk gi justK.. adoiii diorng ni nk nyanyi lg ke, hu3... aku pn lyan je lah.. rupa nya ade udang dsblik batu mlm tu, hu3... tak kusngka2, adik ngan bf blh bpkat nk wat suprise bufday tuk aku, mmg nk kene diorng ni..
tapiii.. dsbb kan sikap wan yg lain mcm tu buat aku jd syak wasangka, ha3.. fadan muka, nk kne kan orng ye.. apepn suprise diorng tu mjadi jgk sbb aku takde lah syak wan snggup dtng dr IPOH dlm jrk msa tak smpai 2hari.. pdhal kan die bru blik dr kursus kat KL ari rabu lpas, ari jummat dtng KL blik, cian die bwk mtor sorng2...
cite suprise nye pnjang sngat, tkuttt korng fening baik aku tak yah cite lah sonang, he3... ape pn kauorng blh tau yg bufday thun ni lg best dr thun lpas, TQ my dear =D thun dpan lg suprise ye, date cntik 10.10.10.. nk buat ape ye bufday thun dpan nnt??? thinkkk!!!

my bufday cake tuk thun nie

p/s: TQ tuk edy, liza, yunie & jai sbb bpkat ngan abg wan kauorng tuk 'kenekan' klong kau nie, siapppp smue, hu3 =D

1 comment:

ericanurul said...

hahaha...cian dia.dmam2 pun kne paksa karaoke.siap kne kuar lg.tapi,aper2 pun berbaloi kan.so,wan kne la pk aper lak suprise tuk bufday dia thun dpan.jgan risau,mesti ader lg suprise thun depan.tuuunngguuuuu....