Friday, October 16, 2009

::italian cone pizza::

smlm ptng kannn sprti yg djnjikannn ngan yunie, aku pn blnja lh die mkan conepizza tu..
1st time try ni, kdai nya dokattt ajer ngan ofis yunie, area sri rmpai..
dh lama sbnar nya nk try tp takde masa nk gi beli so smlm try lh ktorng... take away sbb aku beli kan tuk liza skali...
smpai2 aje kwsan sri rmpai ade psar mlm plk... fuhh!! jenuh jgk pusing2 nk cari parking, klu ikutkan ati tak jadi beli dah tp sbb nk try pnyer psal, gigih jgk cari parking nya, jauh pn takpe aslkan dpat =D
nilah kedai nyaaaa, set merah + hitam + putih = cantik jgkkkk.. mkan orng itali rupa nya, dh name pn italian cone pizza kan, hu3 =p staff pn tak rmai, 3orng jer.. customer pn 2, 3 orng jgk.. adakah tak sedap @kwsan yg tak stategik?
nsib baik menu nya dlm BI, klu tak jenuh aku nak speaking itali nnt, hu3.. no bad lh, byak jgk plihan pizza nya.. ktorng ni dh lah 1st time, so blurrr lh ckit kan nk mkan ape, siap aku blh tnya lg; 'abg, ape yg pling best skali kat cni?' mcm kedai mamak plk tnya =D
kat cni ade 2set je tuk combo... takde choice sgt combo nya tp oky lh dr tak de lngsung.. aku plih SET B $14.90.. lbih kurang mcm fast food yg lain jgk kan.. oky lh mampu lg kan, he3...
dlm kete dh bau sup dia, perut lapoooor smue bau jd sdap =p
kesimpulan nya, sape2 yg trsa nk try blh lah cuba ye.. hrga nya bpatutan jgk, kenyangg beb.. klu aku kta sodappp sgt kan tekak korng kata tak sdap plk, so klu nk tau kne try sndri.. tekak aku blh msuk bnda2 mcm ni =D
jom kita mkan... dh mcm mkn aiskrim dh aku tgk bebudak dua orng tu mkan, he3.. blh lah skali skala layannn conepizza ni =D

No comments: