Wednesday, October 21, 2009

::99burger paling best::

anda pengemar burger mcm saya?? =D
msti pernah cuba 99burger kan.. kan?? smlm menu aku just burger je *just kunon pdhal sblum tu dh blasah mkan nasi lemak, huhu..
burger die mmg pling best lah stakat ari ni.. tang sos tu yg hmmm, nak mkan lagi.. nak mkan lagi.. =D
tp yuni kate burger otai pn best jgk, cuma aku tak try lg burger tu.. nun jauh kat jusco maluri ade kedai nya, tak kan nk gi semata-mata beli burger je kot.. ade tak sape tau kiosk area gombak?? bg tau ler aku nk try nie.. ngidam ni, huhu..
sape yg bkerja kat 99burger ni siap kne msuk kursus buat burger die lg tau.. sbb tu lh burger die same je rasa nya wlaupn beli kat tmpat lelain.. mcm mane aku tau? aku siap interview lg abg abg burger tu, hehe..
klu korng nk tau aku suke mkan burger ngan roti penyek, hah mcm mane tu.. alah ko sruh je abg tu penyek kan roti time die bakar, sonanggg je =) tabiat time duk kolej lg.. wah!! dh lama tnggal kan asrama kolej, igat lg burger en azmi, hu3.. ko igat lg tak ila? =D

nk burger, ingat 99burger.. cewah siap promote lg ni =D

No comments: