Thursday, June 27, 2013

::nak join giveaway punya pasal, hehehe::

gambar fresh transfer dari handset,
ambik sebab nak join giveway [klik] kak fizah, hehehe...
nii meja kat opis.. kemas sebab nak masuk blog punya pasal, hehehe..
jap2 lagi aku kasi sepah cikit laa nantikan bos ingat aku takde kerja pulak..
kat sisi PC, aku letakkan fm senang nak tampal note apa2..
opis kitaorang takde partition board so terpaksa laa guna sisi PC nii ajer, huhuhu..
atas PC macam biasa, nama pun aku kan harusla menghias bagai =)
kalendar wajib.. pastu hiasan tue semua goodie kawen dari budak2 opis..
sengaja tak bawak balik rumah, nak buat hiasan kat tempat aku..
kerusi tue tempat letak handset, jam ikea hadiah dari ex-opismate,
mug minum air pepagi, botol simpan gula2 - kunyah time ngantuk, hehehe
dan bekas pink bunga matahari kot tue kan - aku letak pen2, pencil yang guna tiap hari..
hiasan dan barang yang jarang2 aku guna..
pen dan pensil satu bekas.. ada lotion tangan, tabung duit siling,
kalkulatur, note pad, siap letak gambar kawen lagi, hehehe.... gambar raisya takde pulak, huhu...
gambar keseluruhan ^_^
bawah meja ada satu laci kabinet.. takde pulak aku ambik gambar..
laci paling atas aku letak surat2 contohnya macam slip gaji, conformation letter,
laci tengah letak stok makanan... laci paling bawah barang2 opis contoh mouse, kable..
meja aku paling hujung.. dapat sinaran matahari terus ^_^
amacam meja kerja i oulls...
macam nii ler hiasannya, dah lima tahun berkhidmat...
rasa macam nak cari kerja lain pulak, eheh!!

5 comments:

DYatie ABakar said...

Cantik hokey! Meja sy mg wlu d kemss d hias adlh ttp bsepah. Hahaha

Fizah said...

kemas! =) kusi ltk henpon tu comeyy dan unik...mcm kusi org duduk tp versi miniature...i LIKE!~

roti bakar + nutella said...

amboi, kemas nye workstation, nampak sgt mmg xde keje.. xyah la pulun nak berlakon sepahkan meja bagai..

c.c.: k***r

kbai!

sehelai tisu said...

Alamak sis ada tisu di situ..ala2..sorok lah sat..

(Teringat office lama kna bw tisu sndirik sebab tisu cleaner letak segulung sehari..klau hbs naseb kau lah bedah)

Heeee

Zu said...

KemasnyAa. Meh tlg kemas my desk gak. Goodluck to win the owl pillow